1 596 270 108 олигофрена – 1 умница

04_s

„Хората в интернет са олигофрени. Тези хора само злобеят и това им е забавлението“

Ето какво пише в Българският тълковен речник срещу думата олигофрен:

1. Спец. Слабоумен човек.
2. Пренебр. Глупак

Скъпи колеги. Братя олигофрени! Чудни хора се разждат в нашата държава. Чудни хора – чудни изказвания. С всеки изминал ден се изумявам все повече от това, до къде стига българинът, когато има пари, власт или нещо, което го прави „по-голям“ от останалите българи. Изумявам се на безграничната простотия и ниска култура. Изумявам се от факта, че тази простотия я има не само сред „простия“ народ, ами и сред „висшата класа“ (това май не е класа, та камо ли висша).

Чудите се, за какво ви говоря… а може би вече отгатнахте, гледайки снимката и цитата. Ако не сте запознати, моля прочетете това!

Е, героинята в моя блог днес е г-жа Жени Клаканджиева. Трудно ми е да разбера, как човек, който се е прочул чрез красотата си, дава такива радикални оценки за умствените способности на интернет потребителите. Не сме ли ние тези, които залагат главно на своята инициативност, креативност и куп други качества, за да привлечем вниманието на другите. Ние не си показваме циц… хубавите очи, за да ни видят останалите. Използваме акъла си най-вече. За това се чувствам лично обиден, след като някой ме нарича олигофрен. Защото аз не съм! Знам, че и вие не сте!

6 коментара

  1. КУХА ЛЕЙКА И…ОЩЕ НЕЩО !

  2. Абе аз като професионален олигОфрен, някак си приемам драмата на тази сводница без да си го слагам допълнително на диагнозата. В крайна сметка понякога слюнките наистина имат вкус на мед и масло.

  3. хм. аз не знам дали съм олигофрен или не. ама щом кака жени казва…

    то по принцип който дава определения се самоопределя, ама нейсе – нали е убава каката, простено й е :mrgreen:

  4. Много положително определение е това – „умница“. Провокира ме заглавието и надникнах да видя коя е тази умница и… о, разочарование!
    А числото (1 596 270 108) от къде е?
    Иначе, у нас всеки е “по-голям” от останалите българи, вкл. „олигофрените“ (към които с удоволствие се причислих преди 1 година), независимо от това дали има или не пари и власт…

  5. Извинявам се, че не съм сложил източника на информацията. Ето го и него: http://www.internetworldstats.com/stats.htm

  6. а, добре, много благодаря, полезна информация – не ми дойде наум, разбира се 🙂
    страхотна статистика, не знаех този сайт 🙂
    още веднъж, благодаря

Вашият коментар